Ichi Ban sushibar

Ichi Ban sushibar

Sushi

3.8 ( 11 omdömen )
Södra Vägen 91, 41263 Göteborg
Stängd (utkörning öppnar 11:00)
Har du frågor angående allergener? Kontakta restaurangen

Stängd

Tyvärr, Ichi Ban sushibar har stängt. Det går inte att beställa från den här restaurangen just nu.

Stängd

Tyvärr, Ichi Ban sushibar har stängt. Det går inte att beställa från den här restaurangen just nu.

3.8 Helhet
3.7 Kvalitet
3.1 Utkörning
Antal omdömen: 11
Helhet: 3 Kvalitet: 2 Utkörning: 5
February 20, 2017
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 4
February 16, 2017
Helhet: 3 Kvalitet: 3 Utkörning: 2
December 15, 2016
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 2
December 13, 2016
Väldigt nöjd med maten. Otroligt goda california rolls, och kycklingspetten var goda de med! Det enda negativa egentligen är att utkörningen kostade 89 kr när jag bor relativt nära vilket är en tredjedel av det totala priset.
Helhet: 3 Kvalitet: 4 Utkörning: 5
December 10, 2016
Helhet: 5 Kvalitet: 4 Utkörning: 5
December 07, 2016
Maten kom i tid och smakade bra! Tack så mycket
Helhet: 1 Kvalitet: 1 Utkörning: 1
December 07, 2016
*1timme försenad leverans *maten smakade beskt=inte ok Maten brukar inte smaka såhär utan brukar vara fräsch. Inte första gången leveransen kommer försent och har dålig service. restaurangens svar:

Hej! Tyvärr kunde chaffören inte få tag på dig via telefon eller porttelefonen och behövde därför köra ut andras mat emellan. Det är därför din mat blev försenad och tyvärr kan vi inte göra något åt det. Därmed så blev även kvalitén inte lika bra.

Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 3
December 02, 2016
Riktigt god sushi! En klar favorit
Helhet: 1 Kvalitet: 1 Utkörning: 3
November 02, 2016
Fick världens mest allergiska reaktion efter första biten och fick slänga resten. Är jätteallergisk mot jordnötter. Hantera inte jordnötter tillsammans med det som inte ska vara jordnötter i. restaurangens svar:

Vi ber om ursäkt för det inträffade, vi hoppas att du under omständigheterna mår bra. Vi måste däremot få ett meddelande om allergi för att kunna garantera jordnötsfritt vilket vi tyvärr inte fick. Alla redskap(skärbräda, kniv, handskar osv) byts och rengörs för att säkerhetställa att det inte ska finnas några spår av nötter. Med tanke på att du inte kunde äta maten så kan vi självklart kompensera dig för det. PS. När det gäller allergier så måste restauranger få den informationen som behövs för att kunna tillaga maten utan allergener. Hälsningar, Ichiban

Helhet: 3 Kvalitet: 1 Utkörning: 5
October 29, 2016
INTE nyrullade bitar, kändes som rester!! Annars snabb leverens
Helhet: 2 Kvalitet: 5 Utkörning: 1
September 27, 2016
Maten kom 50 minuter för sent, 50 MINUTER! Utan att dem hörde av sig eller möjlighet för restaurangen att kontakta han som körde ut. Som för övrigt var jävligt otrevlig. Maten var svingod men jag kommer inte beställa utkörning från dem igen tyvärr. restaurangens svar:

Vi ber om ursäkt för den extrema förseningen. Vi försöker alltid att ringa Onlinepizza vid förseningar samt höra av oss till kunden men tyvärr finns det inte alltid tid till det. Eftersom att vi inte har hand om utkörningen då den sköts av onlinepizza så kan vi inte alltid råda över förseningar men självklart är ni välkomna att höra av er till oss vid problem. Du är alltid välkommen hit och beställa hos oss.

Visa fler omdömen
Till kassan Tillbaka
0
0 kr