Sibylla, Möllevångstorget

Sibylla, Möllevångstorget

Amerikanskt Svenskt Hamburgare

4.2 ( 49 omdömen )
Möllevångstorget, 21424 Malmö
Stängd (utkörning öppnar 10:30)
Har du frågor angående allergener? Kontakta restaurangen

Utkörningen är stängd

Tyvärr, Sibylla, Möllevångstorget har stängt. Det går inte att beställa från den här restaurangen just nu.

Stängd

Tyvärr, Sibylla, Möllevångstorget har stängt. Det går inte att beställa från den här restaurangen just nu.

4.2 Helhet
4.2 Kvalitet
4.2 Utkörning
Antal omdömen: 56
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
June 20, 2017
20min utkörning kommer o ringer på till dörren och är trevlig :) 5/5
Helhet: 4 Kvalitet: 5 Utkörning: 4
June 20, 2017
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
June 20, 2017
Nomomom.. Det var skitbra! Inget att klaga på.
Helhet: 4 Kvalitet: 4 Utkörning: 5
June 19, 2017
Helhet: 1 Kvalitet: 3 Utkörning: 1
June 18, 2017
Försenat med 30 minuter. Inte OK! restaurangens svar:

Tack för din återkoppling. Så ska det inte vara. Vi vill följa upp detta. Hos oss har ni alltid nöjd kundgaranti. Maila oss på info@sibyllaonline.se ert order nr så återkommer vi när vi följt upp ärendet.

Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
June 18, 2017
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
June 17, 2017
Tar aldrig mer än 30min att få maten och det är alltid gott! Sen att det inte alltid är jättevarmt får man räkna med när det körs ut! 10/10 would eat again
Helhet: 1 Kvalitet: 1 Utkörning: 1
June 15, 2017
Maten blev nästan en timme sent dessutom kall restaurangens svar:

Så ska det inte vara. Vi vill följa upp detta. Hos oss har ni alltid nöjd kundgaranti och återbetalning av pengarna. Maila oss på info@sibyllaonline.se ert order nr så återbetalar vi Er. Ha det Gott!

Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
June 09, 2017
Stort tack för ert fina omdöme om oss. Ha det Gott!
Helhet: 4 Kvalitet: 4 Utkörning: 5
June 09, 2017
Stort tack för ert fina omdöme om oss. Ha det Gott!
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
June 09, 2017
Stort tack för ert fina omdöme om oss. Ha det Gott!
Helhet: 2 Kvalitet: 4 Utkörning: 1
June 09, 2017
Skriv gärna till oss på info@sibyllaonline.se vad som inte vara bra. Vi har nöjd kund garanti hos oss. Ha det gott!
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
June 08, 2017
Stort tack för ert fina omdöme om oss. Ha det Gott!
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
June 06, 2017
Stort tack för ert fina omdöme om oss. Ha det Gott!
Helhet: 4 Kvalitet: 2 Utkörning: 4
June 04, 2017
Snabb utkörning då den kom 1 timme innan utsatt tid. Tur att man var hemma! Väldigt tråkigt att våra pommes och mozzarellasticks inte var färdiga samt att man inte fick plusmenyn man beställde. Annars väldigt goda burgare! restaurangens svar:

Tack för din återkoppling. Allt friterat tillagas i automatiskt tidsinställda fritös. Jämn produktkvalitet är ytterst viktig för oss i allt vi tillreder. Vi kommer att följa upp Er leverans för att se vad som inte hanterats rätt. Ha det Gott!

Helhet: 3 Kvalitet: 4 Utkörning: 2
June 03, 2017
Leveranstid på nästan 2 timmar, kalla pommes, öppen dippa och glömde läsk ! restaurangens svar:

Tack för er återkoppling. Givetvis ska det inte ta två timmar och saker ska inte vara öppna eller saknas. Hos oss har ni alltid nöjd kund garanti. Vi tar detta med Onlineleverantör. Ha det gott!

Helhet: 3 Kvalitet: 2 Utkörning: 2
June 03, 2017
Tog 10 min längre o allt utom mitten på hamburgaren var kallt, synd för jag tycker det är en super bra grej annars så tänk på det restaurangens svar:

Tack för din återkoppling, Vi skickar alltid nylagad, varm mat från oss, ibland kan det tyvärr ta lite längre tid med utkörningen, beroende på vart maten ska. Vi gör alltid vårt bästa för att leverera varm mat till alla. Ha det gott!

Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
June 03, 2017
Stort tack för ert fina omdöme om oss. Ha det Gott!
Helhet: 4 Kvalitet: 4 Utkörning: 5
May 30, 2017
Allt var rätt och killen som kom med maten kom innan utsatt tid och ända till dörren. Lite lite pommes annars var allt bra. Skicka gärna med salt till pommesarna med så blire kanon!
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
May 29, 2017
Stort tack för ert fina omdöme om oss, vi gör alltid vårt bästa. Ha det gott!
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
May 27, 2017
Stort tack för ert fina omdöme om oss, vi gör alltid vårt bästa. Ha det gott!
Helhet: 4 Kvalitet: 4 Utkörning: 5
May 26, 2017
Tack för ert fina omdöme om oss, vi gör alltid vårt bästa. Ha det gott!
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
May 11, 2017
Man vet vad man får. restaurangens svar:

Stort tack för ert fina omdöme om oss, vi gör alltid vårt bästa. Ha det gott!

Helhet: 4 Kvalitet: 4 Utkörning: 3
May 07, 2017
För mycket dressing annars toppen gitt👍👍 restaurangens svar:

Tack för er återkoppling och ert omdöme om oss, meddela gärna i textraden att du vill ha lite dressing så fixar vi det nästa gång. Ha det gott!

Helhet: 3 Kvalitet: 2 Utkörning: 5
April 30, 2017
Helhet: 4 Kvalitet: 4 Utkörning: 5
April 28, 2017
Tack för ert fina omdöme om oss Ha det gott!
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
April 23, 2017
Är mkt nöjd maten ,servicen fantadtisk bra restaurangens svar:

Stort tack för ert fina omdöme om oss. Ha det gott!

Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
April 22, 2017
alltid lika nöjd restaurangens svar:

Så kull att höra, vi gör alltid våt bästa. Stort tack för ert fina omdöme om oss. Ha det gott!

Helhet: 3 Kvalitet: 1 Utkörning: 5
April 17, 2017
Vet icke vad det var för korv, för det var då ingen vanlig grillkorv. restaurangens svar:

Hej. Tråkigt att du inte gillar vår korv, vi har flera olika typer av korv. Alla våra korvar är Sibylla korvar som tillverkas av Sibylla, vi kanske kan erbjuda en annan typ av korv så återkom på Info@sibyllaonline.se så får du pengarna tillbaka. Hos oss har vi alltid nöjd kund garanti.

Helhet: 4 Kvalitet: 3 Utkörning: 5
April 14, 2017
Tack för att du lämnade omdöme om oss, skriv gärna om något inte motsvarar Er förväntan så kan vi bli bättre. Ha det gott!
Helhet: 4 Kvalitet: 4 Utkörning: 4
April 11, 2017
Tack för Ert omdöme om oss. Ha det Gott!
Helhet: 4 Kvalitet: 3 Utkörning: 4
April 11, 2017
Tack för att du lämnade omdöme om oss, skriv gärna om något inte motsvarar Er förväntan så kan vi också bli bättre. Ha det gott!
Helhet: 3 Kvalitet: 2 Utkörning: 5
April 10, 2017
Hej. Hos oss har du alltid nöjd kund garanti. Tråkigt att kvalitet inte motsvarade din förhoppning. Maila vad som inte var bra på info@sibyllaonline.se så ser vi till att du får ersättning för vad som inte var bra. Ha det Gott!
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
March 29, 2017
Stort tack för ditt fina omdöme om oss. Ha det gott!
Helhet: 3 Kvalitet: 3 Utkörning: 1
March 19, 2017
Maten blev uttagen från baksätet och levererat i en vanlig kasse. Inget fel på smaken absolut inte, pommensen kunde blivit lite mer friterade och kunde levererats i en värme försluten kontainer så att amten var mer varm. Maten va fesljumen när den kom fram restaurangens svar:

Hej. Tack för din återkoppling. Vi tar detta med vår utkörnings partner som sköter leveranserna till oss. Vi skickar också en rabattkod via pizzaonline för dig att nyttja vid nästa köp. Ha det gott!"

Helhet: 4 Kvalitet: 4 Utkörning: 5
March 19, 2017
Väldigt punktlig. Maten kunde gärna varit varmare, men det var god mat. restaurangens svar:

Tack för ert omdöme om oss. Nästa gång ska vi göra vårt yttersta för att vara ännu snabbare så att maten är varmare när den är framme. Ha det gott!

Helhet: 3 Kvalitet: 2 Utkörning: 5
March 11, 2017
Got a Magic Mayo Meal 150G Burger with fries. It was the most dry meat i´ve ate the last i don´t even know how many months if not years!! It only took 25 minutes to get delivered, yet the fries were cold when I got them... I will gladly pay 20-30 krs extra somewhere else just to avoid this. restaurangens svar:

Thank you for your feedback. Our meat should never be dry, and if we see that we overcooked something we don´t serve it. We will go over our routines to avoid this happening again. When it comes to our Future Fries, we always make them right before we serve them, but as you yourself pointed out, it takes at least 25 minutes for the food to be delivered, and it is nearly impossible for fries to stay hot as if you had eaten them in our restaurant. We would like to send you a compensation via pizzaonline, and hope you will give us a second chance.

Helhet: 4 Kvalitet: 4 Utkörning: 5
March 05, 2017
Tack för er återkoppling och ert omdöme om oss. Ha det gott!
Helhet: 4 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
March 03, 2017
Stort tack för ditt fina omdöme om oss. Ha det gott!
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning:
February 25, 2017
Najsig bakfyllemat :)
Helhet: 2 Kvalitet: 3 Utkörning: 5
February 12, 2017
delar ur min beställning saknades. handlar om 50-60 kr. ringde dit dom skyllde ifrån sig direkt på chauffören . sen erbjöd hon mig att jag skulle ringa hennes chef,, ?! haha okej...och ville ge hans telefonnummer till mig. ja han blir säkert jättelycklig att du delar ut hans nummer till folk i mmö som han inte känner. jag rekommenderar inte att man beställer från sibylla möllan via online pizza. dom fixar inte det. gå istället dit och handla så du vet att du får det du vill ha. restaurangens svar:

Hej. Tack för din återkoppling. Beklagar att du inte fick vad du beställde. Så ska det givetvis inte vara. Vi har nöjd kundgaranti hos oss, mejla mig på info@sibyllaonline.se så ska jag se till att du blir kompenserad för vårt misstag.

Helhet: 3 Kvalitet: 3 Utkörning: 2
February 08, 2017
Maten kom i sista sekund och fet var kalla pommes. restaurangens svar:

Tack för din återkoppling. Beroende på vart du bor kan det ta en "stund" attleverera, givetvis försöker vi alltid vara så snabba som möjligt, pommes är extra känsligt och blir kalla snabbt tyvärr. Majla oss på info@sibyllaonlin.se så ska vi se till att du blir kompenserad.

Helhet: 4 Kvalitet: 3 Utkörning: 5
February 05, 2017
Tack för din återkoppling. Skriv gärna vad som inte var 100% så vi kan bli bättre. Ha det gott!
Helhet: 1 Kvalitet: 1 Utkörning: 1
January 22, 2017
Hej. Hos oss har ni alltid nöjd kund garant, är ni inte nöjd får ni alltid pengarna tillbaka. Skriv till oss på info@sibyllaonline.se om vad som inte var bra så återbetalar vi er order.
Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
January 19, 2017
Snabb leverans, trevlig chaufför som kom med maten, maten var jättegod. Rekommenderar! restaurangens svar:

Stort tack för ditt fina omdöme om oss. Ha det gott!

Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
January 16, 2017
Stort tack för ditt fina omdöme om oss. Ha det gott!
Helhet: 3 Kvalitet: 4 Utkörning: 2
January 06, 2017
Leverans 25min än vad som var beräknat som senast. Mat ok. restaurangens svar:

Självklart att det inte ska vara så stor differens på utlovad tid och leverans. Vi kommer kolla upp varför det inte fungerat, vi återkommer vi pizzaonline. Ha det gott!

Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
January 06, 2017
Stort tack för ditt fina omdöme om oss. Ha det gott!
Helhet: 1 Kvalitet: 1 Utkörning: 1
January 05, 2017
Fick gå ut hela vägen fast jag lämnade portkoden. Inte så kul när man har feber. Kom dessutom 20 min senare än vad dom lovade. restaurangens svar:

Tyvärr köper vi delivery tjänsten via pizzaonlain och styr inte själva den delen. Vi kan tyvärr inte påverka deras avtalsvillkor som innebär att ni själv måste möta upp utanför.

Helhet: 5 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
January 03, 2017
Stort tack för ditt fina omdöme om oss. Ha det gott!
Helhet: 3 Kvalitet: 3 Utkörning: 3
January 01, 2017
Jag hade beställt ost på burgaren, och lagt till lökringar. Inget av detta fanns dessvärre. restaurangens svar:

Beklagar verkligen att det blev fel. Att inte missa saker på beställning är något jobbar stenhårt med att förebygga. Givetvis ska du inte behöva betala för något du inte fått. Vi kommer se till att du får ersättning via pizzaonline. Ha det gott!

Helhet: 1 Kvalitet: 1 Utkörning: 1
December 29, 2016
Hos oss har ni alltid nöjd kund garanti. Är man inte nöjd får man pengarna tillbaka. Berätta vad som inte var bra, så kan vi bli bättre. skriv till oss på info@sibyllaonline.se Ha det gott och Gott Nytt År.
Helhet: 1 Kvalitet: 1 Utkörning: 1
December 29, 2016
Helhet: 1 Kvalitet: 1 Utkörning: 1
December 29, 2016
Mycket dåligt!! Fick ingen mat pga problem mellan restaurangen och taxibolaget, som skulle kört maten hem till mig. Ringde till Sibylla och frågade var är mitt mat och fick svaret ringa till taxibolaget ! Vill ha pengarna tillbaka nu och bryr mig inte ett dugg hur mycket anställda har göra just nu på Sibylla, för kan ni inte ta hand om eran kunder se till att inte ha hemkörning. Helhetsupplevelse förtjänar inte ens en stjärna för som kund har jag bara blivit lurat om pengar just nu. restaurangens svar:

Håller helt med dig, detta var inte bra. Som kund ska du aldrig behöva ringa och jaga efter din mat. Beklagar att vi inte hanterade problemet med taxins "försvinnande" bättre direkt. Vi har kontaktat Pizzaonline som har ansvaret för utkörningen angående detta med "försvunnen Taxi" och återbetalningen av pengarna till Er är givetvis fixad. Ha det nu gott och Gott Nytt År

Helhet: 4 Kvalitet: 5 Utkörning: 5
December 28, 2016
Beställde 9 nuggets men fick bara 8st. Även om en nugget var lite större än dem övriga så hade jag föredragit 9st inte 8. Vill INTE ha nån kompensation för det tack! :) Mycket nöjd i övrigt, gott som alltid. restaurangens svar:

Hm. Kan vara svårt att räkna ibland tydligen :-) sorry. Gott Nytt År

Helhet: 2 Kvalitet: 3 Utkörning: 1
December 26, 2016
Maten kom 30 min efter angiven tid. Knappt ens sval. Han hittade inte. Ringde mig 3 ggr o tvingade mig vänta nere i porten på honom i 15 min. Ville sen ja själv skulle gå ut till hans bil o hämta maten. Väldigt besviken restaurangens svar:

Hej och tack för er återkoppling. Hos oss har du alltid nöjd kundgaranti. Så här ska det definitivt inte gå till. Vänligen kontakta onlinepizza på 08-55117211 eller på mail onlinepizza@onlinepizza.se.

Visa fler omdömen
Till kassan Tillbaka
0
0 kr